Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемс ЕБУ на Алфата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблемс ЕБУ на Алфата

    ЕБУ не подава сигнал към 2(втора) бобина !кабелите от бобината до ЕБУ са изправни!Търся ЕБУ !някой сменял ли е и ако да , да каже ,нещо друго трябва ли да се прави след смяната му .имобилайзера ще пусне ли новия блок и т.н. и какво по точно трябвада се направи. помогнете,моля!

  • #2
    Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
    ЕБУ не подава сигнал към 2(втора) бобина !кабелите от бобината до ЕБУ са изправни!Търся ЕБУ !някой сменял ли е и ако да , да каже ,нещо друго трябва ли да се прави след смяната му .имобилайзера ще пусне ли новия блок и т.н. и какво по точно трябвада се направи. помогнете,моля!
    Какво е тоа ЕБУ?
    ЕКУ-то като не ти подава сигнал как го разбра? Ако си махал куплунзите на ЕКУ-то при поставянето им сигурен ли си че не си смачкал някой КРАК - ОГЛЕДАЙ ДОБРЕ? Много изтъкнати сервизни майстори го правят това! Сигурен ли си, че бобината ти е в ред? И ако това до тук е изправно вържи втора с трета накъсо - НЕ Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО!

    Comment


    • #3
      Имото или трябва да се премахне или трябва да си набавиш ново ЕКУ заедно с имобокс-а и ключовете.

      Как разбрахте, че не подава сигнал? С осцилоскопа/мотортестер?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        да ,с осцилоскоп . всичко е наред само няма сигнал към втора бобина!как съм пробвал ? ами и с мотор -тестер (имам такъв) , и с Alfa diag и даже като закача 3 ватова лампичка на мястото на бобината!

        Comment


        • #5
          Отговор

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Имото или трябва да се премахне или трябва да си набавиш ново ЕКУ заедно с имобокс-а и ключовете.

          Как разбрахте, че не подава сигнал? С осцилоскопа/мотортестер?
          Kolega, имото държи кода и разпознава ключовете след което подава сигнал на pin 16 на куплунг А на ЕКУ-то да пали или не.


          --------

          ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

          Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
          да ,с осцилоскоп . всичко е наред само няма сигнал към втора бобина!как съм пробвал ? ами и с мотор -тестер (имам такъв) , и с Alfa diag и даже като закача 3 ватова лампичка на мястото на бобината!
          Провери ли това, дето съм ти написал

          Comment


          • #6
            venko 36 , искаш да кажеш да свържа 2и3 бобина успоредно ?много неща съм правил но пък това -не?!винаги има първи път!то втози случай няма да ми трябва смяна на имобилайзер !той наистина е само за ключовете и като ги разпознае отключва ЕBU.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
              Kolega, имото държи кода и разпознава ключовете след което подава сигнал на pin 16 на куплунг А на ЕКУ-то да пали или не.


              --------
              Не разбрах какво искаш да ми кажеш с това?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                venko 36 , искаш да кажеш да свържа 2и3 бобина успоредно ?много неща съм правил но пък това -не?!винаги има първи път!то втози случай няма да ми трябва смяна на имобилайзер !той наистина е само за ключовете и като ги разпознае отключва ЕBU.
                А първо провери ли куплунзите на централата???

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
                  Какво е тоа ЕБУ?
                  ЕКУ-то като не ти подава сигнал как го разбра? Ако си махал куплунзите на ЕКУ-то при поставянето им сигурен ли си че не си смачкал някой КРАК - ОГЛЕДАЙ ДОБРЕ? Много изтъкнати сервизни майстори го правят това! Сигурен ли си, че бобината ти е в ред? И ако това до тук е изправно вържи втора с трета накъсо - НЕ Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО!
                  ЕБУ - Електронен Блок за Управление ;]
                  Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                  Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от viktorivanov Покажи съобщение
                    ЕБУ - Електронен Блок за Управление ;]
                    Да бе, на български. С тоя английски

                    Comment


                    • #11
                      Колега, не си ли мислил за ремонт? Възможно е да има само изгорял транзистор, който струва стотинки и се сменя за минути? Поинтересувай се, тук във форума някой бешпе писал кой ги ремонтира, но неможах да намеря точно съобщението...
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #12
                        За какво ЕКУ става въпрос всъщност? Никой не попита, а се дават съвети
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          За какво ЕКУ става въпрос всъщност? Никой не попита, а се дават съвети
                          2-ра бубина -> TS -> най-вероятно Motronic M1.5.5 стига да не е преди '98

                          Comment


                          • #14
                            Пробвал ли си да ги вържеш на късо и да измериш с осцилоскопа какво се случва?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Пробвал ли си да ги вържеш на късо и да измериш с осцилоскопа какво се случва?
                              Аха, едни пишман майстори ми бяха сгънали един крак на куплунга и дали накъсо двете бобини. Не е толкова голям проблем, те работят заедно и са на един транзистор заедно през малък резистор. Поне така са ми казвали, не ми е попадала централа за ремонт щот взимам скъпо

                              Comment

                              Working...
                              X